Forretter.

Alle forretter er flot anrettet på tallerken eller fra fad.

STJERNESKUD.

Dampet og stegt fisk, anrettet på sprød salat med rejer, caviar, asparges citron og dild. Hertil serveres varm aspargessauce og butterdejssnitte

VARMRØGET LAKS.

Varmrøget laks med salat, rejer, caviar, asparges, tomat og citron. Hertil serveres dressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

KOLDRØGET LAKS.

Koldrøget laks med stuvet spinat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres hjemmebagt butterdejssnitte.

LUN RISTET LAKS.

Lun ristet laks med sauterede kinarejer, frisk salat, asparges, tomat og citron. Hertil serveres dilddressing og hjemmebagt flûtes

ORANGEMARINERET LAKS.

Orangemarineret laks med salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres dilddressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

INDBAGT LAKS.

Indbagt laks med broccolisauté og cherrytomater. Hertil serveres hvidvinsflødesauce med friske grøntsager

HVIDVINSDAMPET LAKS.

Hvidvinsdampet laks med salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres dressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

PEBBERLAKS.

Peberlaks med salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres purløgscreme og hjemmebagt flutes med flagesalt.

RØGET LAKSETOURNEDOS.

Røget laksetournados med rørt flødeost på salat. Anrettet med rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres dilddressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

HVIDVINSDAMPET HELLEFISK.

Hvidvinsdampet hellefisk anrettet på sprød salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres carrydressing samt hjemmebagt flutes med flagesalt.
kr. 75,-

KOLD TORSKEANRETNING.

Kold torskeanretning med salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres carrydressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

STEGT TORSKEFILET.

Stegt torskefilet med salat, rejer, caviar, asparges,tomat og citron. Hertil serveres carrydressing og hjemmebagt flutes med flagesalt

REJECOCKTAIL.

Den gode klassiker med sprød salat og dressing. Hertil serveres hjemmebagt flütes med flagesalt.

TUNMOUSSE.

Tunmousse med salat, rejer, caviar, asparges og citron. Hertil serveres dilddressing og hjemmebagt flutes med flagesalt.

LÆKKER HØNSESALAT.

Hønsesalat anrettet på ananas med bacon og asparges. Hertil serveres hjemmebagt flutes med flagesalt.

HJEMMELAVET BUTTERDEJSNITTE.

Her vælger du selv om du ønsker hjemmelavet skaldyrsalat eller hønsesalat.

TARTELETTER.

Tarteletter med hjemmelavet høns i asparges. Vi serverer fra fad 2 gange.

SERRANOSKINKE.

Serranoskinke med cantaloupemelon, tomatsalat, feta og oliven. Hertil serveres dressing og hjemmebagt flutes.

RØGET DYREKØLLE.

Røget dyrekølle med tomatsalat, feta, oliven asparges og salat. Hertil serveres dressing og hjemmebagt flütes med flagesalt.