Velkommen til Stillinge Forsamlingshus

Kirke Stillinge Forsamlingshus er en meget flot og velholdt, ældre bygning fra 1934.

Huset blev bygget af murermester Rudolf Nielsen, Øster Stillinge, og tømrer- mester Jørgen Poulsen, Kelstrup. Og står nu som rammen om forskellige fester og arrangementer, hvilket indretningen af huset også bærer præg af.

Vi har fået nye flotte handicapvenlige toiletter.

Kirke Stillinge Forsamlingshus kan huse op til 120 personer til stor fest, hvor der bliver dækket flot op med sølvtallerkener, smukke blomsterdekorationer samt stofduge og servietter i den ønskede farve.

Mad ud af huset

Kirke Stillinge Forsamlingshus tilbyder også lækker mad ud af huset lavet af Claus Balshøj, hvis mange års uddannelse og erfaring er din sikkerhed for en ekstra god madoplevelse.

Vi har et stort udvalg af lækre retter som kan sammensættes alt efter arrangement og behov.

Har du nogle specielle ønsker, er du altid velkommen til at kontakte os direkte for sammensætning af en god menu til din fest.