Udlejning

Kirke Stillinge Forsamlingshus er en meget flot og velholdt, ældre bygning fra 1934.

Huset blev bygget af murermester Rudolf Nielsen, Øster Stillinge, og tømrermester Jørgen Poulsen, Kelstrup. Og står nu som rammen om forskellige fester og arrangementer, hvilket indretningen af huset også bærer præg af.

Vi har fået nye flotte handicapvenlige toiletter.

Kirke Stillinge Forsamlingshus kan huse op til 120 personer til stor fest. Hvor der bliver dækket flot op med sølvtallerkener, smukke blomsterdekorationer samt stofduge og servietter i den ønskede farve.

Lokaleleje:

1500 kr. + 5 kr pr. couvert.

Andelsbevis: 50 kr. første gang du lejer vores hus

Handikapvenlighed
Vi er meget stolte over at kunne vise rosenprisen frem i Kirke stillingeforsamlingshus.

Vores hus er indrettet med handicapvenlige toiletter, samt fra p-pladsen og ind til huset er der en rampe hvorpå kørestolebrugere kan køre ind.